The versatile blogger award

March 19, 2015
Danas vam donosim jedan potpuno drugačiji post. Riječ je TAG postu koji ovih dana kruži blogosferom, a nosi naziv „The Versatile Blogger Award“. O čemu se zapravo radi? Versatile Blogger Award se dodjeljuje blogerima sa kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominirani treba da napišu 7 činjenica o sebi i usput nominiraju 15 blogova.

Želim da se zahvalim Marini sa bloga Sweet About Me što je, između ostalih, nominirala i mene. U prvi mah sam se malo nećkao da li da pišem ili ne, jer nisam bio siguran koliko će posjetiocima bloga biti interesantno za čitanje. No, naposlijetku ipak rekoh što da ne, ovo je moj blog, a VBA tag je izvrsna prilika da me malo bolje upoznate. Ipak, da se ne bih previše udaljio od teme bloga, trudiću se da te činjenice uglavnom imaju veze sa putovanjima. Budući da su ona sastavni dio mene, neće mi biti problem da se predstavim na taj način. Pa da započnemo...

1. Putovanja su jedna od pet stvari za koje mi nikada nije žao dati novac. Ostale četiri su: knjige, dobra hrana, parfemi i odjeća koji mi se dopada. Ovo su pet stvari koje zadovoljavaju sva moja čula. Putovanja su definitivno na prvom mjestu i ništa me ne čini sretnim i ispunjenim kao ona. Kada nisam u prilici da putujem, onda volim da čitam knjige i da na taj način pobjegnem od sumorne stvarnosti u neki drugi svijet. I prilično sam opsjednut kupovinom knjiga, rijetko ih uzimam iz biblioteke.

2. Destinacija mojih snova su hramovi Angkor u Kambodži. To je mjesto koje definitivno najviše želim posjetiti i nadam se da će mi se u naredne dvije godine ukazati prilika za to. Nekada mi je najveća želja bila da vidim piramide u Egiptu, a pošto sam to ostvario, Kambodža je iduća na listi velikih putničkih želja. Generalo sam oduševljen Jugoistočnom Azijom i ne mogu dočekati da doživim taj krajolik.

Hram Angkor Wat u Kambodži
3. Do sada sam obišao 19 zemalja, a ovog proljeća bi trebala pasti i 20. Država u kojoj sam se najljepše osjećao je Malta, a grad Bukurešt. Inače imam problem sa orijentacijom i nikad ne znam iz kog pravca sam došao i u kojem treba da idem. Međutim, Malta je tako mala da se ne možete izgubiti, što mi je ulijevalo sigurnost i slobodu kretanja. A Bukurešt je jedini grad u kojem sam se već prvi dan fenomenalno snalazio, tako da sam cijelo vrijeme imao osjećaj da sam u nekom od prethodnih života živio tamo.

4. Jedanput sam s društvom „upao“ u susjedni hotel i praveći se da sam gost, okupao se u bazenu. To je bilo prije nekih pet godina, i iz ove perspektive se pitam gdje mi je bila pamet.

Kontroverzni bazen iz tačke 4.
5. Kada idem na put, imam običaj da rasporedim novac na različita mjesta iz sigurnosnih razloga. Jednom prilikom sam sakrio 200 eura u patiku i zaboravivši na to, sutradan je obuo. Kada sam se izuo nakon cjelodnevnog hodanja, čarapa mi je bila zelena od novčanica. Na sreću nisam ih znatno oštetio.

6. Plašim se visine, ali ne i leta avionom. Naprotiv, uživam u vožnji avionom, a omiljeni momenat mi je ubrzanje prilikom polijetanja.

7. Volim da zbijam nesvakidašnje šale. Jednom prilikom dok sam se s drugom vraćao s plaže u hotel, ispred nas je hodala plavuša u tridesetim, obučena u mini suknju i štikle. Međutim, nije imala baš ženstveno držanje, pa smo odlučili da se našalimo s njom. Prišli smo joj i oduševljeno je upitali da li je ona poznata njemačka fudbalerka (ime sam izmislio u letu). Žena se malo zbunila, ali se vidjelo da joj imponuje. I sad se pitam da li je googlala nepostojeću fudbalerku kada je stigla kući.

To bi bilo sedam (mada koliko vidim negdje su 3 u 1) činjenica o meni. Neću nominirati nikoga posebno, ali svako ko me čita i bude htio da uradi isti post je dobrodošao. I obavezno me tagujte kako bih pročitao. :)

7 comments:

1. Nominirala sam te baš iz razloga da saznam nešto više, nekako si tajanstven, a ja znatiželjna jako :P

Ja isto volim trošiti na knjige, a na kozmetiku i odjeću najviše :D Nažalost, na putovanja ne trošim, ali budem kad nađem posao, pa budžet bude veći. :)

ReplyDelete
    Replies
    1. I privatno sam takav. :))) Dobro, vidi se po blogovima šta je kome prioritet za trošenje novca. Djevojkama je kozmetika obično na prvom mjestu. Sreća pa mi izdvajanja u tom pravcu nisu velika, pa mogu da ih preusmjerim na druge stvari. :) I ja sam prva skuplja putovanja realizovao tek kada sam se zaposlio i počeo zarađivati sopstveni novac.

Delete
  2. Okej, drugu put pišem komentar pošto mi je laptop u raspadanju, pa ima napade hirova haha :D
    Zajednički su nam prioriteti, obožavam putovanja i ove godine nameračila sam se posetiti Evropu onako ne turistički, već spakovati osnovne stvari, novac, i sopstvenim autom putovati onamo gde je drcu drago :D A to je svuda.
    Nadam se da će auto preživeti.
    Dopada mi se kako je Malta ostavila jak utisak na tebe, meni je to prekrasna država i obožavala sam Comino <3
    Super post, drago mi je da smo saznali nešto više o tebi :)

ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa bez putovanja, a kao što ti kažeš, najbolja su neplanska. I ja bih volio obići Evropu na taj način, i moram priznati da su mi zahtjevi u pogledu neke ekskluzive smještaja i hrane sve manji (iako neke stvari još uvijek nerado žrtvujem), samo da se putuje. Putovanja agencijama sam odavno otpisao, baš zato što želim da kreiram svoj dan prema svom tempu i sklonostima. :) Što se tiče kondicije, to sam već žrtvovao do krajnjih granica i hodam dok doslovno ne padnem s nogu. Zato je važno putovati sa ljudima sličnih interesovanja i mogućnosti (što fizičkih, što materijalnih), kako se ne biste međusobno ograničavali.
      Malta je divna i za nju me vežu prelijepa sjećanja. Comino jeste divan, ali mene je više oduševio Gozo, jer još uvijek nije preplavljen turistima kao što je to slučaj sa ostatkom Malte.

2. Nešto razmišljam, biće mesta u autu, pa mogli bi mi i zajedno na taj put :D
      Krenula bih iz Slavonije, preko Slovenije, Italije, juga Francuske, obavezno Andorra, severne Španije do Bilbao-a, a potom obalom Francuske uz stajanje u svim super duper zanimljivim selima i gradovima, do Brest-a, a potom okrenuti ka Belgiji i Holandiji. Punjenje ba(k)terija u Amsterdamu i onda povratak u Hr kroz Nemačku i Austriju uz obilaženje svega i svačega :D Planiram potrošiti minimalno mesec dana na tu avanturu.
      Pare nisu problem, para nema hahah :D
      Štedim 10 godina za to.
      Sorry što sam ti ubila comment feed :D

Delete
    3. Ideja ti je fenomenalna, i čak ti je usput da me pokupiš jer te put vodi u mom pravcu, ali nažalost trenutno mi posao ne dozvoljava doslovno nikakvo odsustvo osim slobodnog vikenda i vjerskih/državnih praznika. :-/ Ali sam svakako za to da ostanemo u kontaktu i da kada mi prilike to budu dozvoljavale realizujemo skupa neku zajedničku avanturu automobilom. :)))